äppel päppel!

Fått Thåström hang up också..



Blue velvet
Såg den nån gång i helgen. Bra film. Skum såklart. Väldigt spännande. Måste berätta om den skummaste scenen genom tiderna när huvudpersonen blir tagen av ondingen(Dennis Hopper) & hans gäng och dom kör ut nånstans och drar ut han ur bilen. Dom har med sig hon Isabella Rossellini och nån hora med sig i bilen också. När dom står där utanför bilen och hotar stackarn med en kniv så spelar dom nån wierd 50tals låt och horan hoppar plötsigt upp på biltaket och börjar dansa den fulaste dansen jag sett..haha helt skumt. Se!


Låt den rätte komma in
Läste boken först & blev förälskad. Jag kunde knappt vänta till jag fick se filmen så jag köpte den. Hon som spelar Eli är ju helt jävla fantastisk! Vilken jävla inlevelse. Och även fast den var svensk blev den ju inte alls töntig som de flesta har lätt att bli nu för tiden tyvärr. I love!





Peps! Så sjukt fantastiskt!

Adjö från mig. Enjoy!!!

Kommentarer
Postat av: P Holmner

Tacka vetja Pink Velvet..

2009-04-18 @ 19:52:06
Postat av: Susanne

ja låt den rätte komma in var så sjuuukt jävla bra!!



roligt att du ringde idag, blev jätteglad!:)

2009-04-18 @ 21:22:55
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha! Underbart me chefen som hör :p Lite som att skicka sms till Lise som handlar OM Lise och var meningen att hamna hos Annelie :p

2009-04-23 @ 14:44:21
Postat av: broteer

Jag såg låt den rätte komma in i min stuga igår, den var faktiskt väldigt bra. nog den bästa svenska filmen på väldigt länge. jag har även hört att De ofrivilliga ska vara väldigt rolig. så den ska jag försöka se snart!

2009-05-27 @ 13:22:23
URL: http://lostontheroad.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0