jämna plågor för stackars oskar...

Åh! Vilket liv vi lever. Existentiell ångest och sexkomplex. Vi måste älska och inte hata. Vi måste skjuta men inte döda. Vi måste ha drömmar men inte leva dom. Vi måste ha pengar fast inte för mycket. Vi måste vara lyckliga men inte så det syns. Man kan vara ledsen men inte deprimerad. Se tv med svältande barn som gyller rutan men inte vara ett själv. Äta men inte smör. Sist men inte minst..vi får ha sex men inte tycka om det. Underbart.




Och ja maria...vi reser. tycker jag lät bra.

Kommentarer
Postat av: Franco

Sluta vara emo Anna.

Postat av: anna

åh men franco då.

jag inser självklart att dom senaste inlägget är alldeles för emo. ska ändra det i framtiden för att göra dig nöjd min vän. jag skriver för dig åh du mystiska franco.

skulle ha lagt till. vi måste vara ärliga men får inte vara emo. tack för att du tog upp något så viktigt som att vara eller inte vara emo. nu är jag äntligen hel. tack franco.

2009-04-07 @ 22:43:23
Postat av: Franke

Franco is pleased.





Hell hath no fury like a emo woman.

2009-04-08 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0