Cold, cold night.

Ja men! Jag har varit ute och det luktar sommar!
Min ena hörlur har dött av nån jävla orsak så jag känner mig helt sne när man bara hör på ena. Känns hel wierd.
Har klippt mig också.


Little children
Sååå hemsk film! Jävulsk bra men råig jävla ångest jag hade sen. Pedofilen var otäck. Fattade inte riktigt sista scenen han var med i heller. Tycker jag borde få nån slags förklaring vad som hände. Kate är ju hetast också. Lätt.


Kill Bill Vol 2
Okej. Orgasm. Fifan så bra. Dock inte lika tuff som ettan men det är skitsamma för ettan är ju övernaturligt tuff. Förbannat otäckt när hon blir begravd. Sjukt coolt när The bride & Elle slåss i husvagnen. Anyway..har ni missat denna är ni förmodlingen ganska bortkomna & en aning bakom flötet tyvärr. 


Scarface
Har äntligen sett denna. Och jag tycker den var lite otäck men väldigt spännande och tuff. Tony Montana är ju en scary motherfucker. "Say hello to my little friend". mhm. Den var lång som fan så jag hamna inte i säng förren vid typ 1. dym dym. Skitbra iallafall! 

Måste tala om att jag förra måndan såg jag några vänner från gotland spela här i stan. Release Eden heter dom. Apbra skit! Hitta och lyssna på myspace nu!



 

Alltså White stripes...så jävla underbara.

nu är jag less. enjoy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja scarface är asgrym! älskar det överdrivna i slutscenen, när han sitter med ett berg kokain å sniffar direkt ur högen :)

2009-05-27 @ 16:33:55
URL: http://lostontheroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0