Desire..

Idag tänkte jag att jag skulle posta lite videos som är från 2 sjukt bra filmer. Bästa scenenerna.



A streetcar named desire
Jag säger bara MARLON BRANDO! Sexig jävla sexigjävul!! ÅH! Jag blir som ett as..han är så extremt het i denna filmen. Jag förstår den stackars kvinnan som blir psykisk sjuk...man blir nog det av honom. Anyway så är filmen apbra. Se den se den se den!



 

Some like it hot
Marilyn Monroe, Tony Curtis & Jack Lemmon i den roligaste filmen ever. Så jävla bäst. Handlar om dom två snubbarna som hamnar i trubbel och måste gömma sig för maffian och klär ut sig till kvinnor och börjar i en orkester med bara kvinnor. Hysteriskt rolig. Marilyn är galet het som vanligt. Jag är total förälskad i Marilyn... Se den!!!! NU!

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, underbart! :) Your kind of guy :P Jag såg faktiskt Monroe-filmen för inte så länge sen :) Tänk att jag var så förutseende med vilka order du skulle ge ;)

2009-03-28 @ 12:28:40
Postat av: Josefin

En blandning av dom två...

http://www.youtube.com/watch?v=JQzihkLcYSs&feature=related

2009-03-28 @ 12:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0