mitt fast ditt.

Hopplöst. Hur ska jag göra nu? Nu sitter jag i limbo. Ingenstans att ta vägen eller nånstans jag måste vara. Vill åka till frankrike och jobba, leva & vara. Vill åka till italien. Till australien. Till alla. TIll nån.
fuck..jag klarar nog inte av svenne livet. Det är inte för mig. Jag måste ha vänner. Musik. Film. Solsken. Öl. Prata om viktiga grejer som vilken av dom två filmerna som är bäst, vilket tvspel som är roligast på fyllan, vem som kommer hoppa i det kalla sommarvattnet först... Jag sitter ju i det fantastiska dilemmat att jag har en hund att tänka på så jag kan inte bara packa mina väskor och dra. Vill inte åka ifrån Aslan heller. Nu är jag less på denna vardag. På detta skitjobb jag har som dödar min själ och lämnar mig liten och pank. På att aldrig kunna göra nånting förutom att drömma. Hursom så beskriver det här mitt tillstånd bäst:


Into the wild. Älskar.

Kommentarer
Postat av: prob

I concur. Det är ensamt och kvävande monotont just nu, dagarna går förbi utan att man gör något alls. Ingen att prata med, ingen att skratta med, ingen att hitta på bus med. Höjdpunkten på dagaen är att gå ner på stan och bara vandra runt och känna att man inte är ensam i världen.



jag skulle vilja åka bort. Se Grand Canyon, de stora Kanadensiska skogarna, backpacka tvärs över Australien. Sitta och dricka en kopp kaffe i solnedgången i någon vacker liten by längs med den klippiga Italienska kusten. Tågluffa genom europa och få en smak av friheten.



I know how you feel...

2009-03-10 @ 23:00:55
URL: http://rrrolghlghlbin.blogg.se/
Postat av: Susanne

annapanna. lever du? vad gör du? hur mår du? när ser jag dig nästa gång? är du gravid? ska du ha familj? utan mig? saknar dig! puss

2009-03-12 @ 20:46:44
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Maria

Anna!!!Åååååååååå hallå åk till Frankrike OCH Italien med mig PLEASE, jag står inte ut med mitt liv här längre o du hade rätt hela tiden även om du inte fattar vad jag syftar på nu, men d e limbo här med. Kram Maria från Ella-anstalten

2009-03-31 @ 16:17:50
URL: http://storiesfromabird.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0