Dog from hell!

Idag blev min kära hund attackerad av en galen hund som slet sig från sitt koppel. Den bet som en galning på Aslan och han försökte försvara sig så mycket som var möljigt eftersom han satt fast i koppel. Jag försökte få bort den fula, galna jävla hunden men den var snabb som satan. Tillslut kom ägaren ut och drog bort hennes hund. Sen gick vi hem..båda skadade men stolta. Djävuls hunden blev besegrad. Mitt knä och mina händer värker och stackars Aslan blev så chockad så han bara ligger och ser ledsen ut. Jag ska muntra upp honom med lite träning när han har tagit sig samman. Dagens råd: Akta er för fula hundar. Dom bits.

På tal om nått helt annat. Såg en film igår som hette Stoned. Ja den där filmen om Brian Jones. Kort sagt..dör hellre tusen dödar innan jag ser den igen. Äckligt dålig film som aldrig borde ha gjorts. Tänker inte hitta en bild till den för när jag sökte på stoned så kan man säga att knark-stoned var i minoritet.


Här får ni en fin gammal goding att vila öronen på..haha jag älskar denna videon.


svej.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååå stackars Aslan! Läskigt oxå, Usch!! Blev han skadad?

Men fan va sjukt, borde inte den ägaren betala veterinären iaf åt dig?

2009-05-08 @ 16:50:44
URL: http://storiesfromabird.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0