Fästingar!

Dessa små äckliga jävla grejerna som jag vill utrota. Hittade en stor fucker på golvet idag . Hunden stod och nosade på den och jag trodde det var en sten först..sen såg jag att den hade ben. brr.. fy åh!
Vi är hundvakt och det första den lilla hunden gör är att göra illa sig. så nu har den stackarn gips på benet.
Annars är jag allmänt less och jävlig. har inte sett nån bra film, gjort nått kul eller hört nån ny bra musik. och just i detta ögonblick hittade jag en fästing i håret. såg precis att min blogg annonserar Xyloproct. En salva mot hemorrojder och dylikt. livet kickar min röv idag.





Adjö.

Kommentarer
Postat av: susanne

Men du, jag såg sexdrive uncut, BÄSTA ROLIGASTE FILMEN EVER! DU SKULLE ÄLSKA DEN! The Promotion var faktiskt helt okej. old school hoppas jag du sett.

2009-05-26 @ 23:26:30
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0