motherfucker...

har blivit jävligt less på att säga det jämt. kan inte få det ur skallen. sätter sig nästan lika hårt som ba. ba typ lixom. dom spelar michael jacksons black or white på vh1. rapbiten är bäst. helt klart. poor dude culkin...

annars är allt fortfarande jävligt träligt. även fast det är sol och varmt som satan själv ute.
är sjukt less på min blogg också. jag hatar den. varför ser den så jävla idiotisk ut för? kan vara för jag inte riktigt tar den på allvar men still. om folk skulle gissa hur gammal jag var skulle det nog hamna på 14.




jag är så jävla kär i jack black. han är bäst på allt.
se deras serie btw. bästa som nånsin visats på tv. gick för länge sen på svt. många år sen. den som inte skrattar är dum.

enjoy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anna. Jag älskar din blogg. Jag har en ny som heter Pissed Off, jag har tröttnat på pressen att skriva så glada inlägg hela tiden som alla i Fårösund läser :p

Postat av: Maria

Oj den här adressen var det visst :I)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0